Rupes rotary coarse/grov vaflet skumpude BLÅ Ø75-Ø165

WAFFLE COARSE FOAM PAD er den groveste af vores Rotary Waffle Pad-serie. Lavet af et blåt skummateriale giver denne pude høj ydeevne og aggressiv fjernelse af alvorlige defekter og slibemærker på malede overflader. Takket være vaffelpuden giver Waffle Coarse Pad rotationsstabilitet og reducerer varmeopbygning forårsaget af roterende bevægelse.

Flere detaljer

• 1 stk. ø75mm
  • 1 stk. ø130mm
  • 1 stk. ø160mm

DKK 52,50 inkl. moms
DKK 42,00 ekskl. moms

Kunder, der købte denne vare, købte også:

Produktinformation:

De blå Waffle skumpuder til roterende er designet til at fungere med BigFoot LH19E og enhver anden roterende polermaskine. Vi anbefaler at parre dem med vores Rotary Coarse Compound.

Vaffeldesignet på pudens overflade genererer en glat poleringsoplevelse og øger brugerkomforten. Da den vaffelformede overflade af disse puder ikke rører overfladen fuldstændigt, arbejder de på et køligere niveau, hvilket reducerer risikoen for overophedning af malingen.

Denne polerpude fås i følgende størrelser 75-90mm / 125-140mm / 150-165 mm.