Multimatch 8 LED lampe m/bluetooth 8000 lumen

Høj CRI + LED arbejdslampe med ALLE DAGLYS, BLUETOOTH og SPS-løsning

MULTIMATCH 8 er en fremragende og kraftfuldt genopladelig arbejdslampe, der giver op til 8000 lumen til inspektion af store overflader under polering, maling og rengøring samt til farvematchning. Der medfølger 1 batteri pr. lampe. Ved køb af komplet lampesæt medfølger 2 batterier.

Se mere info nedenfor...

Flere detaljer

• Multimatch 8 lampe
  • Lampestativ teleskop
  • Batteri 8Ah
  • Komplet sæt - 3 dele

DKK 3.412,50 inkl. moms
DKK 2.730,00 ekskl. moms

Produktinformation:

Arbejdslyset har den unikke ALL DAYLIGHT-funktion, der giver dig mulighed for at vælge mellem 5 forskellige farvetemperaturer. Og 5-trins dimmer-funktionen gør det muligt at justere lyset i fem forskellige niveauer afhængigt af det aktuelle job.

Den nye SCANGRIP POWER SOLUTION giver dig ubegrænset tilgængelighed til lys. Du kan nemt indsætte et nyt fuldt opladet batteri og fortsætte arbejdet, mens et andet batteri oplades. Alternativ sættes lampe blot i stikkontakten.

Med BLUETOOTH belysningskontrollapp kan du styre og justere både lydudgang og farvetemperaturer sammen med en række andre nyttige, trådløse funktioner, der forbedrer den daglige arbejdseffektivitet.